Hvor mange klikk må du ha før du får et pling?

28.03.2023

Vanlig konverteringsrate i digital annonsering er 3%. Det vil si at 3% av de som leser markedsføringen din vil handle i den digitale butikken din. 

De dyktigste markedsførerne kan oppnå opp mot 7%. 

Men, hva er konverteringsraten i en fysisk butikk?

✔ Flere av sansene våre påvirkes på det fysiske markedet.

✔ Folk som kommer dit er nysgjerrige og mer åpne for å handle.

✔ I en fysisk butikk er du kanskje også tilstede selv, og kan påvirke.

Derfor er konverteringsgraden i en fysisk butikk mye høyere og kan ligge helt opp mot 30 %.

Jo, men en fysisk butikk har også mye høyere kostnader, og en butikk er slett ikke egnet for alle produkter og tjenester, vil du kanskje hevde. Det krever andre markeder og andre salgsstrategier.

Dette har du helt rett i selvfølgelig!

Men det behøver ikke bety at du MÅ markedsføre deg digitalt.
Et av de fysiske markedene som viser seg å være veldig lønnsomme er forretningsnettverkene. Du kan komme og prøve dette minst kjente, men mest brukte markedet en fredag.

Det koster deg bare en hyggelig lunsj.


Der møter du flere imøtekommende forretningsfolk enn i andre markeder, og Hanne Brøter vil vise oss hva design kan gjøre for merkevaren din når den settes opp riktig på alle digitale flater .

I et fysisk nettverk får du pling (kjøp) 3 av 7 ganger. Er du kun på nettet får du det bare 3 av 100 ganger.

Du kan lese mer om vårt fysiske nettverk og melde deg på her: https:/ngage.nu

Hjertelig velkommen!


#ngage #nettverkssjefen #2izii #merkevarebygging #dialogmarkedsføring