Bookingkodens salgsstrategier

Verdien av ditt produkt

slik kundene ser den

Gi meg hele oppskriften

Verdien av produktet ditt

 

Du vet jo at det finnes folk som trenger deg der ute, du må bare finne ut hva som trigger deres nysgjerrighet for ditt produkt og din tjeneste.

Men, de kjøper ikke noe som de ikke føler noe for, eller ser nytten av.

Derfor må du forstå hva kundene dine vil, før du forteller hvordan dine løsninger kan hjelpe dem å oppnå det de vil.

Når du har denne kunnskapen, så vet du også hva du kan snakke om i dine samtaler med målgruppen din.

 

Hvordan du finner denne verdien

 

✔️ Du leser produktet i brosjyrer - eller du kjenner det fordi du har brukt det selv

✔️ Du intervjuer ekspertene i din bransje

✔️ Du analyserer konkurrentene dine

✔️ Leser hjemmesider

✔️ Du spør dine kunder hvorfor de kjøpte av deg

 

Du er på jakt etter EN ting.

RESULTATET DE FÅR NÅR DE KJØPER AV DEG

 

Hvilken verdi ser potensielle kunder i ditt produkt?

 

✔️ Gir det dem større og mer stabile inntekter?

 

✔️ Gir det innpass i et eksklusivt fellesskap?

 

✔️ Gir det dem annerkjennelse?

 

✔️ Får de en bedre helse?

 

✔️ Gir det dem innsikt i en hemmelighet?

 

Det er ekstremt viktig at du er klar og tydelig på hva som blir RESULTATET av  å handle av deg.

 

De betaler deg IKKE for TIMER, de betaler deg IKKE for INNSATSEN. De betaler deg for det DE FÅR AV RESULTATER etter at du har levert dine produkter og tjenester.

 

Dine kunder kjøper resultatene av det du leverer.


Det er ekstremt viktig at du er klar og tydelig på hva som blir RESULTATET av å jobbe med deg og  kjøpe dine tjenester.

De betaler deg IKKE for TIMER, de betaler deg IKKE for INNSATSEN. De betaler deg for det DE FÅR AV RESULTATER når de har kjøpt av deg. 

 

Selg resultat - ikke prosess!

De fleste snakker om PROSESSEN i det de leverer til kundene sine, når de skal selge tjenesten sin.
Men, du vil jo ha SALG av sine produkter og tjenester og da må du snakke om hva de får igjen for pengene de betaler deg.

Måten du skaper resultater på er IKKE så viktig. Når du forstår dette vil du skille deg ut fra dine konkurrenter.

Dine kunder får lyst til å kjøpe av deg fordi de forstår hva du gir dem.

 

Skaff deg salgsverktøyene du trenger for å bygge bedrift med suksess

De riktige strategiske grepene kan utgjøre hele forskjellen. Du får vite alt sammen i Bookingkodens salgsoppskrift

Jeg vil vite mer